Anna vyštudovala európske štúdiá a rozvojový manažment na dvoch londýnskych univerzitách, University College London (UCL) a London School of Economics (LSE). Už počas štúdia však vedela, že sa chce vrátiť späť na Slovensko kvôli blízkym vzťahom a presvedčeniu, že dobrým systémovým zmenám musia predchádzať skúsenosti z terénu. Po návrate na Slovensko učila dva roky na základnej škole v Rokycanoch v rámci programu Teach. Počas učenia zistila, ako veľmi je potrebné deti učiť nielen matematiku alebo angličtinu, ale tiež pomenovať a zdravo zvládať hnev, či smútok, byť láskaví, vedieť spolupracovať, aj riešiť konflikty. Po dvoch rokoch v škole si na materskej sama prešla úzkosťami a dospela týmto poznaním a študovaním štatistík a metaštúdií k tomu, že pracovať s emóciami a budovať sociálne zručnosti nepotrebujú len deti zo sociálne znevýhodneného prostredia, ale všetky deti (a vlastne my všetci). Spoluzaložila preto s Lenkou Svoradovou, odborníkmi a odborníčkami program Emocionálny kompas, ktorý učiteľom dáva školenia a ľahko použiteľné knižky plné aktivít pre rozvoj sociálnych a emocionálnych zručností u detí. Od budúceho septembra sa program rozšíri na vyše 400 učiteľov a učiteliek a viac ako 8000 detí.